Монополын эсрэг газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д энэ сард нийт 276 иргэн хандсанаас 223 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, 16 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 3 иргэний гомдлыг хариуцах салбар шилжүүлж, 31 иргэний гомдлыг шуурхай шийдвэрлэж 9.098.438 төгрөгийн хохирол барагдууллаа.
Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 129, харилцаа холбоо 18, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 5, банк, санхүү, даатгал 14 , барилга 13, боловсрол 2, НЗАА-ны үйл ажиллагаатай холбоотой 5, контор 18, НӨАТ 4, өрсөлдөөн 2, СӨХ 10, тасалбартай холбоотой 1, түрээсийн 1 шатахуун 3, цахилгаан 4, эрүүл мэндийн үйлчилгээтэй холбоотой 6, бусад асуудлаар 44 иргэн хандсан байна.