Өнгөрсөн долоо хоногийн хугацаанд Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газарт нийт 172 өргөдөл гомдол ирсэн байна.
“Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 172 иргэн хандсанаас 137 утсанд , чатботод 19, и-баримт аппликейшнд 2, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 1 гомдол мэдээлэл ирсэн байна. Ирсэн гомдлоос 110 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 5 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдсэн, 19 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэлээ.
Ирүүлсэн гомдлыг дийлэнхийг худалдаа үйлчилгээ /55/, контор /9/, харилцаа холбоо /18/ салбарын үйл ажиллагаатай холбоотой байв.
Хэрэглэгчийн гомдол санал хүлээн авах 115 төвд ирсэн иргэдийн гомдлоос 9 хэрэглэгчийн 5,899,800 төгрөгийн хохирлыг барагдуулсан байна.